Vad händer idag då!?


Känns somrigt i sovrumsfönstret....skir spetts och pelargoner som blommar.

Kottar i skål...

Min fina mor och barn....

Min favoritbok....blir aldrig less på den.

Det doftar inte bara nykokta bruna bönor och syrener det doftar Indisk Nag champa
en aromaolja som passar mitt doftkrus bra.

Mm morgondagens middag, bruna bönor alá Petra.

Min vy ...ha ha ha kikar extra noga på mitt fina linne som jag köpte på H&M förra veckan.

Gjorde en beställning på Ellos som gav mig massor av rabatt med kupong och fri frakt samt reavaror.
Byxorn testade jag hos Malin förra veckan då hon har samma st. och det gick fint. 
Behöver nya chinos för mina är då så stora att jag ryms i ett ben nästan.

Koftan i marin med vita ankare har jag väntat ut och nu kostade den bara 89kr istället för 299kr.

Sängkläderna är sååå galet fin med pigviner på i turkost och gult. Längtar att få krypa ner i dem.

Kuddfodralet är ett komplement till soffkuddarna och sockarna blev ett tillägg på 59kr för att få 40% rabatt på den dyraste varan. 
Sockar det behövs då alltid så det är ett smart tips om du måste komma upp i en viss summa för att få din rabatt i kataloger. Trosor är en annan bra vara att komplettera med.

Plåtburkar med fina mönster är så gulliga som ytterkrukor tycker jag. Släng inte dina konserver ha dem till örterna eller dina andra blommor.

Mm jag gav mig ut i regnet på en kortare promenad då min fot ännu är ond och behöver vila.
Men inte vila som i lat-vila den måste röra på sig ändå. En lätt snabb promis på knappa 4,5 km fick ju duga idag då. För att kunna....

För att kunna stoppa i mig detta till lunch förstår ni,,,äter jag något onyttigt så måste jag ju bränna det jag inte kan göra av med i det vardagliga sysslorna.

Populära inlägg