Cykelutflykt till Fagervik...,


Vilken fin morgon jag har haft, jag har cyklat närmare 2,5 mil och fågelskådat i solen:) Underbart härligt... solen har värmt och jag är förvånad att det gick så lätt att cykla idag trots min värk. Dessutom så gick det bra om jag jämför med förra årets cykelpremär... jag är i bättre form så att säga.
Hjälmen på så klart mycket viktigt!
Här ser man Alnöbron från Wivstavarv.
Wivstavarsherrgård är vacker...


Min fina " cykeldam" :)
Framme vid Fagervik som var mitt mål idag fann jag bara vitkindade gäss inget udda. Men längsvvägen fick jag två årskryss en rosenfink och trädgårdssångare.
Jag tog en paus vid vattnet och njöt av solen och ett gott saftigt äpple.

Erkänner att rumpan tyckte att parkbänken nästan var skön att sitta på då jag ganska snabbt kände av sadeln.

Populära inlägg