En sväng till birsta...ååå det är så farligt ska jag säga.


Hade lite extra hylla idag kanske,,,,

Något som jag obesvärade idag och inte kunde låta bli att dela med er och "Instagramfolket".

Jag som har alla men saknar nu fem stycken nya som har kommit till kollektionen.
Fasiken alltså,,,det svider hårt nu. Vill ju så gärna ha dem också. Jag får väl vara snäll och önska mig dem då kanske. Det förvånar mig inte om det finns fler än fem nya... tror jag saknar två sen tidigare. Å då blev det sju stycken. 

Det finns brickor, servetter, sängkläder, köksdukar och kuddfodral....ååååå ögonen stirrar på hyllorna.

Vi är på span efter en ny vattenkokare, på Cervera finns denna klumpen för 1999kr st.
Det skulle ju vara ok att kunna ställa temperaturen vid olika tesorter.

Sängkläder....åååå

Titta, tänk att ha farbrorblå i soffan eller någon av de andra fina;)

Populära inlägg