Sälja konst på lördag... på Betongverkstan!

Nu ska jag testa att sälja mina tavlor som jag målat flitigt för ett tag sedan:) Prislistan är gjord så nu måste jag sätta mig vid datorn och göra en snygg lista som folk kan läsa. Priserna är låga enligt mig men jag vet ju hur svårt det är att få riktigt bra betalt. Det ska säljas loppisprylar och betongprylar samtidigt så möjligheten är väl inte jättestor att få sälja något men jag testar. Kostar mig bara 30 kr och tid för att göra ett försök på Betongverkstan.
Klotterlistan,,,nu ska den skrivas på datorn så den är läslig för er som kommer på lördag.

Gillar du lite mystisk konst med färg så kommer du rätt med mina tavlor. Något naivt lekfullt har mina penslar jobbat på duken och jag är nöjd med resultatet.

Inga ramar behövs det finns redan upphängnings anordning på baksidan....in med en spik och häng upp vet ja! Vissa av dem har text skriven runt sidorna för mer effekt.

Populära inlägg