Fyndat idag..,

Hoppade i mina nya Nike och invigde dem på en långsam promenad ner till birsta.

Hittade massor av kläder som jag vill ha... Prickig klänning och blus från Indiska och stålmannen toppen finns på H& M. Har inte råd just nu dock.
Prioritering i klädlistan blev denna snygga BH från Lindex med 30% rabatt som ny medlem;) Man tackar! 85E 

När jag var på buketten och snurrade så stöp jag på elefantöra,,,alltså de säljer denna retroblomman igen på Buketten;) Lycka, 59kr st. Det fick bli elefantöra framför pionerna som kostade 80kr.
Jag valde med omsorg och har nu ett exemplar med små sticklingar. Härligt,,,då kan jag få flera skönheter.

Detta var bara ett måste utan tvekan...79.90 kr på H&M. Jag älskar ankare,)
Barnsligt förtjust i marinstilen.

Ur&Penn överraskade idag med 20kr på alla smycken! Jag gav 80kr för alla dessa fina smycken men det skulle ha kostat närmare 650kr snabbt räknat.

Populära inlägg