Tionde gången gillt!



Min fina klocka har gått sönder efter att jag tappat den i golvet två ggr på österåsen. Nu visar det sig dessutom att jag inte hittar kvittot till den vilket är ypperligt konstigt. Jag har alltid ordning på kvitton i vanliga fall. Utan kvitto och försäkring så skulle det kosta minst 240kr och uppåt att fixa min klocka. Jag valde då att köpa en ny på rea som alla mina band passar till och ja jag tecknade en försäkring denna gången. Denna är i silver och passar alla mina smycken som oftast är i silver.
Denna gav jag 198kr för på rean plus 40kr i försäkring. Det blev billigare....helt klart.

(Hm mina band går i rose-guld så knappast har jag upptäckt att de passar till silver uret.)



En annan butik skickade ett mail om rea på dessa mysskor för 99.50kr och jag passade på.
Perfekta sommarskor,,,när det ska gå snabbt ut och in.

Banne mig nu är det tionde gången jag köper ett olivträd. Jag lyckas ofta ha dö på dem efter ca 6 månader. Nu ska den få en ny kruka och massor av sol i sommar hoppas jag. Näring en gång i månaden och vattnas två gånger i veckan.

Populära inlägg