Plockar bort påsken, stryker och packar...

Allt samtidigt som marsvinen får rent, kaffet är kallt och jag har jävligt ont i alla leder i hela kroppen. Jag nyser och har mig..
Suckar och stönar för min vanliga otur i livet.
På måndagmorgon kl.8 sticker jag åter till Österåsens hälsohem i fem dagar.  Avslutningsvecka som det kallas.
Jag är inte laddad för fem öre, jag var laddad innan värken kom men nu är jag mest bara oroad över hur min kropp kommer att må. Är jag förkyld?! Är det bara Fibron?! Allergi vet jag ju sen innan men det var jävligt länge sen jag hade denna kroppssmärtan som kom smygande igår.
Nå väl jag får vila från träning i helgen bara köra situps. Och så får jag hoppas på bättring innan måndag. Jävla otur!

Kanske nejlikorna står när jag kommer hem, de har stått fint i en vecka nu.


Köpte lavendel igår på Ikea det doftar så otroligt gott,)


Humlorna lär komma på besök på balkongen;)


Kläder som ska med till Österåsen har strukits på morgonen.


Här är början på en tung börda nämligen min packning....


Kaffet kallnar så som jag sprider ut mina uppgifter under morgonen.

Populära inlägg