Österåsens natur...

Träffade på några Lavskrikor under en jogging runda:) Fick en mobilbild i alla fall på en. En galge för korv till lavskrikorna finns alltid i skogen.
Utsikten är lika vacker som i somras då jag var här.
Jag har njutit, kämpat med motionen och verkligen accepterat Östråsen och hemmet för det som det är.
Mitt rum var fixat denna gången vilket gjorde mig extra glad.
Balkongen var hel och rummet ljust och fint.
Maten har varit underbar, vi har fått både sill och kaviar till frukost. Fisk till middag och lunch i bland.

Våren är senare vid Österåsen, luften är kallare och björkarna har knappt fått musöron.
Men ett rikt fågelliv och varm sol har gjort min visstelse skön och lugn denna gången.

Jag kan till och med tänka mig att återvända... faktiskt. Trodde jag ALDRIG att jag skulle säga/skriva.





















Populära inlägg