Fullspäckad förmiddag!





Vackra Gerbera var jag värd idag tyckte jag.


Nya snygga mysiga shorts att gå inne i från Lidel a 39.90kr st.




Sambon bjöd på "farligt god lunch i form av Sibylla" I Love it! Med Peppsi Max till så klart!


Tova Lovas tass är frisk igen våran egen vård på henne har funkat. Tacksam för det så nu träffar hon sina vänner varje dag.


Åkte över Kävstabron i jakt på vit stork idag utan resultat.


Den satt på en ledningstolpe igår eftermiddag men drog nog vidare tidigt imorse då den hade ätit lite.


Jag hade tid till läkaren kl.09:10 men kom in minst 20 min senare. De hade såklart brandövning i huset och då fick fröken Petra minsann vänta lite extra. 
Grrrr jag hade ju inte tid! Tänk om storken fanns på plats om jag kommit loss från läkaren i tid? Det är en fråga jag aldrig får svar på.
Hur som helst vi hade trevligt och han tycker så klart att jag har presterat kalas bra med motionen och vikten men han är inte nöjd över mitt psyke och mentala hälsa. Min ångest och frustation går inte att lura honom genom att ljuga lite. Han ser allt. Men lite bättre höll han med om en uns bättre kanske. Alltid något;)

Populära inlägg