Skit dag, en skit dag....

Ont så att jag vill gråta. Jävla fibrovärk.., Fuck Fibromyalgi!
Har haft rysligt ont i tre dagar nu men idag var värst på länge, knappt jag orkar mana kroppen att gå 3 km. Och jag som ska på hälsoläger i dagarna fem imorgon...hur ska det gå. Jag hade faktiskt sett framemot att få göra klart den sista veckan nu när jag gjort ett bra resultat med mina -15kg och bra mått i midjan. Stressen och evt. ADHD det är det värre med men en riktning till att kanske kunna förstå. Så fuck finger till det onda och min ångest att alltid drabbas av skit när jag behöver bra dagar.

FUCK FIBROMYALGI!


Försökte att njuta av min sambos starka kaffe kokat i det fria....


Försökte njuta av vårvädret trots att jag frös och svettades om vart annat.


Försökte njuta av de nya lammen som kommit för de är ju bedårande söta.


Försökte också förstå att dessa två gick lösa av ägarens vilja.

Populära inlägg