Myskväll hos Grönis..,

I vanlig ordning så grillade vi,  snackade och jag drack whisky och njöt en stund.
Anders som Grönis heter fick några roliga paket som jag tycker passar honom perfekt:) Framför allt en erotisk fotobok som kan ligga framme och visa uppsig lite:)
Pasta och italiensk sås... en frän keps, mest humor med kepsen.
En Klematis med blå blommor som han får gräva ner när det blir lite varmare ute.
En fin bukett med Gerbera som står ett tag och så god mat som vi delvis bjöd på.

En bra Valborg och så födde de ungar på tven när den kom igång strax innan vi
åkte hem.
Nu blir det te och snart säng jag tror jag har skit i kroppen förutom allergi. Blivit lite kall när jag sprungit kanske.
Nå väl, lev väl och gott ses och hörs...,


Sköns kyrka uppe på toppen hemma vid. Påminner mig om min intervallträning som väntar i helgen. 


Vi valda att bara dra förbi eldarna ikväll....bara orkar inte. Även fast jag gillar fina välordnade brasor under uppsikt.


Döskalle i skum efter öl. Jag ser konst i allt....skadad!


Starka hamburgare med cheddar....Mmm


Varma sockor en kylig kväll som denna är ett måste för mig.


Min middag,,,,he he he ...men god var den.

Populära inlägg