Lilla Tova...



Så här ser tassen ut idag....svullnaden har gått ner, det röda är borta och nästan alla skorpor är borta. Det syns en liten skorpa längst in där det rosa slutar och svarta börjar.
Håret sitter kvar runtom på tassen vilket är bra. Hon använder den lika mycket som den andra tassen och klagar inte när jag rör den. Men däremot så grinar hon när jag ska smörja hennes vänstra öra som hade fått en hård kant. Kanten, skorpan lossnade igår och jag smörjer även där. Testar att köra med alsolsprit på morgon och kväll samt canesten och sen aleoverakräm som lindrar mitt på dagen så länge jag har möjlighet till det.


Lill-hjärtat vi ska inte ge upp så lätt!  Jag tycker bara så jävla synd om henne att hon är ensam. Fast är djuren sjuk så finns inget annat för hennes bästa. När det gäller marssvin vill säga.
Blir hon frisk så får hon se de andra igen.

Populära inlägg