Gjort stan..övningar och paketinslag.



Idag har jag gjort sitta testet på ADHD- testerna hos arbetsförmedlingen.
I 33 minuter fick jag sitta och titta på en vit prick som hoppade runt, runt i en cirkel med en cm mellanrum men ibland hoppade den 1,5 cm och då skulle jag trycka på en grön knapp. Detta för att kolla min uthållighet och förmåga att koncentrera mig.
Jag tycker att övningen gick utmärkt jag får svar efter min Österåsens vistelse.


Bästa finaste och gladaste tjejen jag känner fyller 40 år idag. Malin H marsvins mamma och Ylas matte. Jag har köpt några presenter och ska sedan bjuda henne på fika på Gamla Gården när jag kommer hem från Österåsen, det har jag lovat henne. Jag ska bara upp i skogen en sväng och leta ett objektivskyddet som jag lyckades tappa i skogen igår, sen bär det av till Malin på en fika;) 
EXTRA: Ha jag hade inte tappat objektivskyddet, så både jag och sambon har gått runt och letat i skogen i onödan.  Jag hade lagt det i väskan där jag aldrig lägger kameraprylar. Lycka! Fast motion är ju aldrig bortkastat;)


Nya puckar...Nike är heligt för min breda fot. Detta är samma modell som mina gamla fast i andra färger. Hittade dem idag på rea 699kr. Känns som ett bra pris och jag slog till. Mina andra gick sönder i fodret igår.


Laddade produkter till min Österåsen tripp också, oparfymerad hudkräm, tigerbalsam, joggingsockar med bra fäste i skon a 2 par och försvarets hudsalva som är otroligt viktigt att ha med till läpparna.


Indiska hade så fina sockar på rea. Elefanten lockade;)


Ja också den här då....helt onödiga reapryl från Indiska, men så fin att hänga på vägen.
Till räkningar, kort eller tex. kryddor på balkongen ...vi får se vad jag hitta på med en.


Jag vill bara tillägga att jag gick ända bort till hamnen i hopp om att få se den omtalade sälen som ibland kommer upp på bryggan och ropar efter fisk. Men ack den var inte där idag. Hoppas den kommer åter så jag hinner att få se den. Ville ju så gärna visa er. HÄR kan ni kika in i alla fall och få en titt på ST sida.

Populära inlägg