Vad händer idag?!



En god frukost....


Ett paket till min fina mor för att hon stickat vantar i mängder åt mig och min familj.


En hurtig jogging/stavgångsrunda...


Svetten lackar..,..efter det passet. Är bra slut nu alltså...phu...
Att träna som jag gör tar på kroppen otroligt, plus min värk och stress, men jag kan inte ge upp jag måste kämpa! Ska jag någonsin kunna arbeta som så måste jag fixa en stark kropp och lära mig hantera min kropp och acceptera den. Ett jävla jobb med andra ord.


Rolig post från en duktig illustratör.


Vackra tulpaner har fyllts på i hemmet....


Fick ett sms från panduro att mina varor hade kommit;)


Nu är förrådet laddat när jag vill skapa i framtiden;)


Sjukt nöjd med mina granvantarna som min mor har stickat till mig. Älskar dem;) Jag älskar ju granar som ni kanske vet vid det här laget. Jag hämtade hem dem idag;) Tusen tack mor!!!<3<3<3

Populära inlägg