Möbeltyger blir något...

Möbelprovsbitarna blev två kuddar och en necessär. Necessären saknar ett snöre,  för att dra ihop min lilla "retropåse" med men det fixar jag snart.
Kul att sy och skapa får se vad dagen kan kocka fram ur mig idag. Jag är hängig, har ont i varje jävla fibropunkt. Känns tungt för min träning hamnar på sniskan. Kanske jag kan gå lugn på bandet i 45 min idag vi får se.


Roligt att mixa samma mönster men olika färgskalor med varandra.


Det är möberprovsbitar som jag har fyndat på Hamsta loppis. Måste nog kolla om han har fler roliga bitar att fynda. Jag har en plan,,,,som jag kom på mitt i arbetet. Tyvärr för sent....så därför behöver jag nya tygbitar;)


Gillar verkligen detta tyget. Medaljonger riktigt retro. Den blir fin att ha hårrullar i eller något i den stilen.

Populära inlägg