Du vackra Sundsvall i vinterskrud!

I går gick min kamera varm i kylan. Jag ville verkligen se jaktfalken men då den inte ville visa sig passade jag på att gå runt någar kilometer i stan för att lapa in fina vyer och miljöer med min canon. Något som jag verkligen kan njuter av trots kyla.

Norrporten arean helt tom...

Att bara fånga små ögonblick...

Ditåt...

Ljuset över staden blev vackert mot eftermiddagen. Det skulle nog inte vara helt fel att bo i stan.

Norra Berget

En kaja har hittat en mumsbit..

Jag besökte ett loppis men tycket att allt var för dyrt.


Jag verkligen gillar dessa två bilder, de var bland de bästa igår. Tjejerna till vänster snackade härlig engelska när de passerade mig. Mannen med kassen har bråttom och jag jag bara iakttar och fotar.

Signaler går i bland ut i en tratt...

Finns mycket av denna typen av konst i Sundvall.....

Hus som kramar varandra tätt med fina färger det gillar jag;)

Mönster och tänk...att se igenom ett fönster till ett annat gillar jag också.

Skyltar, lampor och färgglada hus samsas...

Bara på lossas...

Mysigt med snö på granar....

Magi

Som min lilla blomma...snöblomman liknar den som jag brukar måla i min konst.

Populära inlägg