Gymmet jag sa gymmet det blev!

30 min cykel intervallträning
30 min uppförsbacke på gåbandet.
Nästan 1,5 mil i alla fall + situps och bensparkar.
Jag har ju dammsugit 73 kvm också:)

Det snöar väldigt fint ute... kanske blir en liten runda i snön om någon timme när jag har lugnat ner musklerna något. En varm dusch och kryddigt kaffe väntar mig nu:)

Stora fina flingor...mys,)


En seger varje pass:;) Jag peppar mig själv jag är bra, jag är bäst!


Träden blir så extra vackra med snö på.


Svett-trasa är ett måste, jag dryper av svett varje träningspass. Vilket känns bra för då vet jag att jag har pressat kroppen till sin maxgräns. Det tar så bra då.


Likblek och behöver sol....knaprar D-vitamin det är viktigt så här års. Jag är inte den som solar solarium längre och jag är dålig på att resa bort. Är  nämligen alldeles för hemkär., men det finns planer på New York och Fjällen.

Jag tappar fortfarande mycket hår av stress men det växer ut bäbis-fjun som synes på bilden;)

Populära inlägg