Månenskraft...

Månens kraft och vinterns kyla biter tag i min fibrokropp. Den skriker av smärta och vill bara ge upp..,

Men jag tänker inte ge mig i första taget hur öm och vinglig jag än mår vara så ska jag klara ett litet lättare pass på gymmet idag.
Imorgon ska jag på möte på arbetsförmedlingen, jag ska ingå i en grupp om tio personer och komma inunderfund med något vettigt att rehabelitera mig med.
Jag har redan fixat en praktikplats men det är väl självklart att ams ska svänga lite riktningar och f- kassan lika så. Jag är van vad mer kan jag säga.

Jag vänder mig om och ler åt tulpanerna på vardagsrummsbordet det är alltid något. För övrigt tycker jag att det är rätt så trist och rundgående system i livet.

Det har veklingen snöat i natt och nu på morgonen, mer lär det komma. Det är -13° och jag vill så mycket idag men orkar så lite,,,,vissa dagar är så.


Tulpanens dag i dag;)


Månen är full i natt som kommer kan jag tro...


Månen genom sovrumsfönstret 23:40 igår.


Onda ömma fötter...;(

Populära inlägg