Så kom den då... min Denneboom!

Tyvärr trasig, trasig på så vis att den är klämd och har fått veck som jag inte vill ha så klart. Tuben var öppen när den kom och det syns att dem har blivit klämd. Kanterna är skrynkliga.
När tuben skulle hämtas ut så fick jag fundera 15 min om jag skulle returnerat den till Holland med vetskap om att jag förmodligen inte skulle få en ny av dem för att det är postens fel och inte deras paketering  Finns inte så många sätt att skicka en stor affisch på. Valet blev då enkelt att ta hem den och kika på den och sedan kontakta posten och skicka bilder med hopp om att få en liten ersättning för ev. frakten.
Den kostar ju 589kr ink. frakt från Holland så inte fan är jag glad. €50 + €13 i fraktkostnader.
Tråkigt!
Vill jag verkligen ha en sak så ger jag mig inte. Fick ett tips från en blogg till slut efter mycket letande efter denna affischen vart jag kunde köpa denna. Naturligtvis så ska det inte vara lätt.




Det är ett veck över stora texten. Fransiga sidor och små bucklor lite över allt sånt som är känsligt på en poster. Grrrrr suck! men snygg som fan är den ändå i grunden så att säga. konceptet är grymt!

Populära inlägg