Pumpar skiten ur mig..,

Varför?! Jo jag är lite smått arg....
Trött på myndigheter...
Tanken var att jag skulle ut och jogga nu när jag kom hem efter dagens "kurs", men det kan jag inte för läkaren ska ringa mig någon gång på eftermiddagen... när det är eftermiddag för honom vet jag inte.
Så jag kan alltså inte ge mig ut när jag måste invänta detta.
Jag vill ju inte flåsa som en tok i telefonen direkt.
Jobbigt med allt väntande hela tiden. Till saken hör att det är F-kassans önskemål och ams. Jag blir galen på detta.
Men nu så har jag kört styrketräning i 35 minuter intensivt så få det bli en kvällspromenad istället kanske om och när han har ringt.
EXTRA: Klockan är nu 16.18 han har inte ringt än.....suck.
Jag har hunnit jogga flera gånger om på denna tiden!
Extra: Kl 17 ringde han....skönt att det är gjort nu!
Fin svettdroppe på glasögonen...he he he

Populära inlägg