Dagens shopping! Amerikansk skolbok!

Blev en del saker idag... igen:)

En underbar klänning från Indiska halva reapriset. Tackarrrrr! 
Kan ju inviga den på måndag kväll då jag ska på kallas,)


Köpte en skarf som verkligen färgar.... som jag misstänkte, så jag valde att tvätta upp den ensam.

Prickiga tyget kommer nog att bli " Bråkmakargris" alá Petra
Tyget är från Åhléns.

Kineserna/japaner,,,,,det är en bodnad i alla fall som ska hänga som en sänggavel.

Klänningen var på halva reapriset på Indiska. Riktigt rockabilly-stuk på den,)



Vi har en hel del urnor i kinesiskt porslin osv i vårt hem. Jag fick lite inspiration av dem så därför köpte jag denna vepan. Den blir perfekt som sänggavel tillfälligt vid min sons säng.


Såååå fint;) från skolboken.


Lite mer innehåll från mitt köp idag,,,en skolbok från 1903. Så fint att de har skrivit att lärarn hette Annie L. Roy och eleven hette Helge. New York


Pyssel och knåp är aldrig fel att syssla med.....inspiration till näsa jul.


Den var inte ett kap...35 kr kan jag tycka är lite mycket men jag gillar den så pass mycket så jag köpte den ändå. En Amerikansk skolbok från 1903. Framsidan är underbar tycker jag.

Populära inlägg