Lugnt idag..,

Det fick bli 45 minuter springa och gå på bandet samt situps tills att blodsmaken i munnen kom.
Det tar tid att få en fin kropp men om två år kanske den är fast och fin förutom tuttarna de lär jag måsta trolla med.

Jag har verkligen tur att gymmet finns i samma hus och att jag slipper betala extra förutom hyran hemma.


Tog det lite lugnare idag,,,,måste lyssna på kroppen.


Det tar tid att forma en jätte,,,,,men det kommer så småningom ska ni se.
Jag har blivit mindre, jag kan ju förstå det även om jag inte märker det själv förutom på kläderna.


Tjurhuvudet jag!


För några nätter sedan gick det en ytlig propp i underarmen det gjorde jätteont och kändes ända ner i foten. blev faktiskt rädd. kanske att min kropp tycker att jag ska ta det lite lugnt emellanåt. Först var den blå nu är den gulbrun och snart syns den inte länge,,,skönt.

Populära inlägg