Välkommen nyheter till bostaden!


Välkommen snygga resväska!









Älskar stämplar på skinn och läder väskor.

Passade perfekt under sängen. Bra förvaring.

Retro täcke och sovsäck i härlig röd färg.

Det är coolt mönster på äldre tyger och täcken och jag bara älskart!



Verkligen i superbra skick!

Nostalgi läsning!

Ny på rea älsk på den gröna färgen och den hade ett syfte: förvaring till mina mediciner. 

Jag fick en slant av mor och far i födelsedagspresent det fick bli en parfym till normalt bra pris. Jag har nämligen längtat en annan doft en CalvinK citrus och nu hittade jag rätt. Sprutade på mig imorse och haft på mig den hela dagen. Cyklade ner igen och köpte den.
Sensommaren och kommande hösten är nu räddad!
Jag doftar jävligt gott hoppas få rätt man på fall! Hahaha!


Populära inlägg