Får lite gjort i värmen!

Otroligt hängig idag har bara varit till vägen och mött upp paret som kom med bitidningarna. Har ingen ork.
Huvudet är som ett töcken. Legat på soffan och tittat i taket och försökt slumra lite men det är svårt uppenbarligen. Värmen är inte min grej alls.

Och jag ljuger inte när jag säger det så att min näsa växer. Men jag gillar mina pinocchio killar.

Orken räckte till en tygtofs. ( nej inte jag som strimmlst ett sådant fint påslakan, köpte tygrullar på loppis som någon skulle göra mattor av förstår jag.)

Och en kökslampa till dockskåpet som jag tillverkade av grova fiskfjäll som jag hittade på en strand för två sommrar sedan. Men nu är den gjord. Den påmimmer om en design snäcklampa faktiskt.

Det är skönast här på soffan... lider med alla som
kämpar med bränderna. Och det är hemskt det som hänt i grekland. Jag blir knäpp när jag tänker på alla döda och alla djur som
mist livet och kämpar för sin överlevnad.

Populära inlägg