En dag då Gullets slöjdsal invigdes!


Jag blev hämtad av finaste Sofia kl 13.30 och sen bar det av till Ulrika.
Jag valde att klä mig i min pyntade tröja med återbruk av tygblommor:)

Det var dax för invigning i Gullets slöjdsal!

Många år av kreativt samlande har byggt upp Gullets slöjdsal.

Tapeten är magisk!

Vi vart fyra bönor idag som pysslade egna reflexer! Här är mina tre:)

Jag valde en bit ull som var gul på insidan. Jag har ett lurvigt sadelöverdrag till cykeln så denna kommer bli fin på cykelkorgen.
Tofsen passar en väska och den andra gjord av spillbitar blir perfekt till nyckelknippan. 
Reflex är bra och säkert och tryggt!




Gullet har en fin sänggavel gjord av tre stolar så fint.

Gullets design på golvlampa.



Otroligt härlig matta!

Hemgjord glass med hallon!

Kolla koppen åååå den är underbar! Tack Ulrika Gullet för en härlig dag i din slöjdsal.
Chokladbollarna är ballerinakex som mixats till en smet och sedan doppats i choklad. Otroligt goda.



Något jag blev helt såld över... vackra svarta nålar och en enorm sax. Vackert!

Lite dålig fokus på bilderna men ni ser ju vad jag menar med skönthet på en nål!




Titta vad jag fick av gullet... spets med stretch till mina  pantisar som är lite förkort och rullar upp sig på mina mulliga lår. Nu ska jag genast sy fast den.

Tack Gullet igen:)

Vips vad fort det gick:)




//

Jag hade med mig lite plock och gott till Gullet!

” knappgodis”

En kreativ person uppskattar oftast kreativa prylar och jag tror dessa gick hem:) Kul!











Populära inlägg