Hämtat mina retropärlor!


Packade cykeln full med tunor och kuddar som jag redan betalat i lördags. Såg det som ett motionspass och miljövänligt. Men det är klart min arm vill inte vara med och min fibro är inte snäll just nu. Det är ju ett sätt för mig att komma hemifrån ett tag och göra något. Känna att jag har en framtid även om det är tuft.

Perfekt att en kan komma och hämta varor trots att det är stängt på Erikshjälpen.

Dynorna är inte jättetunga mest bara lite mulliga och otympliga men jag rymdes på sadeln ändå.

Svettigt värre idag!

Träffade en fin catepillar på vägen hem:)



Cyklade på övre Tuna för att få ny utsikt och få en bra nedförsbacke som gav vind mot min överhettade kropp.

Jättenöjd över mitt köp inte solblekta och i superskick kommer att bli jättefint på bambusoffan jag fått av Marja. Den kommer från Indien och köptes på en Rosabuss av hebbes mans mor en gång i tiden. Roligt att den vandrar vidare till mig.
Hämtas hem om en vecka eller så när samtliga kan.

Bild: Lånad av Marja.


Jag har dessutom sålt så bra idag på fb-säljsidor och rensat lite vilket känns gött!!!



Populära inlägg