Dumma verkstad


Rosorna är gåva från butik. Glasburken är återvunnen vid återvinningsstation. 3 liters äldre modell perfekt till rosorna.





Jag är på dåligt humör idag. Förkyld lätt febrig och besviken.
Hämtade min cykel då jag fick sms att den var färdig. 
Kostade mig 590kr. 
När jag sedan började växla påvägen fungerar inge växeln normalt.
Jag ringer verkstan Sportson i birsta och meddelar händelsen! Får till svar: - ja jo den sprack nog i handtaget ändå då. Såg att det var slitet men chansade på att den skulle hålla ett tag till.
Jag: -eee du hade ju kunnat ringt och fråga om att få tillstånd att byta det som var trasigt!
Får svar: Du får boka en ny tid nya kostnader.
Jag: Fnys dålig service och tack och adjö!

Nu har jag ingen cykel iaf!!!!! Visst den är cykelbar men växlarna är a och o ju!
Det tar aldrig slut... 
Kameran
Glasögonen
Cykeln
Marsvina
Livet alltså bläääää... allt som är viktigt för mig bara dör liksom.

Populära inlägg