En dag med mor på stan!


Hoppade i en svart lång trikåklänning och drog till stan tidigt. Mötte upp min fina mor som är brun som en pepparkaka. Hon solar som en orm njuter av solen på en sten.


Rea är gott tyvärr fanns det bara en xl i orange så jag fick vara nöjd med en marinblå. Men kul bild med orange och solbrända brudar.



150kr har kostat 599kr det är ett kap. ( orsnge finns i birsta men de tar 180kr.)

Finaste långärmade blusen på rea.

Jag blev kär i mönstret.



Asså love på denna blommaffären i 1891-huset.

Mor bjöd på lunch!

Handskalade räkor!

Äntligen än fiskarhatt! Cool dam!


Ikväll kl 20.00 är det Sundsvalll bjuder på stan. Willy och Kalle Moreus jammar på scenen för att få rätt sound.

En glass i gaddande hettan...



Jag var inte dummare än att jag frågade om Willy ville vara med på bild:)

Klart mannen ställde upp!



Kalle var lite upptagen men vi hejade och nickade. Ville inte störa i det viktiga.











Populära inlägg