Trevlig födelsedag!














Skidstavar modell äldre blev hushållsrullshållare.







Gömma nubben i vedboden:)

Besökte fiskarboden. Här bodde en fiskar med sin fru och fyra barn.

Tapeten älsk på tapeten. 




En armeklädf präst i lilla kyrkan på berget.
Jag köpte en retro tygkasse och en rotgrönsaksborste.





Efter Åstödagens besök drog vi till kinarestaurang i Timrå och jag blev bjuden på middag. Gulligt!

Otroligt gott!


En kaffe och bulla från Coop och vi frog vidare till Vivstavarvstjärn.

Jag och Alva tog oss ett svalkande dopp. Det va minst 22-23 grader så min förkylning fick ta det helt enkelt:) Skönt! Foto: Ricky Å

Jag råkade dyka i med glasögonen men som tur va så satt de kvar. Phu! 
En fin dag tre lite gnälliga individer som tillslut kom sams och hade trevligt.
Tack för en fin dag finisar. Älskar er!





Populära inlägg