Ärenden och loppis!






Två fyrklövrar och en buskskvätta på en pinne! Jag bestämde mig för att lämna in min cykel igen på Sportson där jag lagade hjulet. Han visste ju tydligen vad som var fel i telefonen då jag klagade fem min efter att jag hämtade cykeln för några dagar sedan.
Det går helt enkelt inte att cykla på en cykel med sju växlar som inte fungerar normal. Jag blir en fara i trafiken.

Påvägen hem blev det stopp på BK och bra pris på burgare 39kr målet.

Jag stod och beundrade hibiskusarna på en
blomsteraffär...,

Vackra att titta på men ingen växt för mig.

Hamnade inne på loppis såklart som jag inte har råd med alls... jag skäms verkligen.
Tycker väl lite synd om mig själv ända anledningen.

Retro örngott 10kr



Retro påslakan Borås 25kr

En tia.

10kr st

Men saknar många ändå... typ 16 st.

Äger tre dubbletter kan ju byta om någon vill.



Jag missade detta tyget 2012 men idag hittade jag en fint sydd kudde för 25kr. 

Jag har en väldigt förmåga att köpa cirtuspressar i glas i olika modeller. Tycker de är jätte charmiga. 15kr

En teaklåda med ett plexiglss utan montering för väggen. Ingen aning vad den är till för. Men retro och fin. 35kr

En kul liten knut och fint flöte att dekorera något havstema med.

Vaxduk eller rättare sagt sånt en klär möbler med i perfekt retrostil. Helt rätt utseende! 25kr








Populära inlägg