Mer till mitt vackra hem!

Välkommen ytterkrukan!



Jag har en liten med guldöglor på också tänk vilket par det kommer bli nu:)

Skulle kunna vara ett julgranspynt från Svenskt tenn som jag fyndade för 8kr idag.



Titta in den vackraste tulpanen någonsinn!



Hantverk utan nagg och med en otroligt snygg design för 14kr. Jag tackarrrrr! 

Känns som om jag kommer dricka mycket vatten och kaffe i dessa två.

Jodå jag har känsla för vettiga prylar och textiler om ni frågar mig.... 
Marimekko gardin grön och vit.
Påslakan Borås Marimekko i gult som ny.
Gardinkappa i Jobs-tyg verkligen ett bra köp idag.

Bädda i sängen med denna ska bli en fröjd. 

Denna kappan blir jättefin i hallfönstret.

Våren kommer bli vacker i mitt köksfönster med denna kappan. Älskar Jobs-tyger!




Retro små pussel är ju lätt att slinka med till kassan för en tia.

Jodå denna gåta jobbar jag hårt på!!!!  Denna säljer jag för 60kr om någon är intresserad på fb.

Fin både fram och bak:) 

Populära inlägg