En utflyktsdag med fynd!




Haft sån hemsk hosta och vara eländig i dagar. Blek och utmattad ger jag mig iväg på en shoppingrunda med min vän Malin K. 
Skönt att komma ut jag hatar att va instämgd och päcklig!

Kör hårt på det röda temat idag som synes!

Icas glasstrutar är magiskt goda just nu 15kr flr ett paket.

Efter ica besöket hamnade vi i en dammbutik. Vackra koifiskar helt magiskt!!! 

Solen spränger sig fram i staden Sundsvall.


Klädstilarna är enormt olika för oss olika människor. En jordnära skala.

Dagens hämtning: Olle Eksell en poster med guldtryck nypris 999kr Mitt pris 300kr. Den är helt i nyskick och har värdet kvar!



Äntligen en korgstol till badrummet med rätt utseende. 150kr på Återbruket ett bra köp för den är också som NY! Här ska jag sitta och mysa med fotbad:)





Älskar design med stil!!! Lars Toller 


Populära inlägg