Från dimma till ljuset...


Jag har haft problem med min bloggapp, vilket gjorde att min adhd hjärna brann helt, samtidigt som jag kände mig kränkt och illa berörd över otroligt mycket i min närvaro.
Idag fungerar appen igen och precis som dimman lättar och solen tittar fram kämpar jag med att tänka positivt och bemöta ljuset. Att bemöta människor lägger jag på hyllan ett tag. Skapa nya kontakter big nono just nu!!!

Möte med gamla vänner gör jag med visst avstånd faktiskt. Ärligheter kryper fram och just att jag ser igenom  de flesta. 


Istället för att bråka med mitt ex och inte förstå
mig på honom så accepterar jag att han inte vet bättre eller har bättre förmåga just nu. 
Precis som jag inte har förmåga att se framtid.. att jag däremot vet mycket om folk och läser av människor och att min magkänsla och översikt i den biten är SANN till 97% det förvånar mig inte ett dugg.

Vi träffades idag jag och mitt ex vi fikade ute i solen!
Förutom att vi va grym på att ha sex så var och är vi grym på att fika så vi får ju köra på den.
Fågelskåda är vi också bra på för jag ser det han inte ser eller hör... ett litet team. Vi var iaf ett team då.



Som
livet
skikt....

Populära inlägg