Burr Gustavsberg och massa annat fint!


Dagens fynd! Edwald Lindahl för Gustavsberg

Stilig lilla ” Burr”!







Snyggt knackad mässingskruka.

Jag hade en nu har jag två;) Victorian Import jag är svag för denna färgen. Blir glad av den.

Hur söt är den inte?! Oftast när en hittar dessa korgar saknas något eller är i jättedåligt skick. Denna är perfekt med tanke på åldern och bruks-användningen.





Jag väljet att matcha med orangefärgade tulpaner!

Den översta fyndade jag idag... grönt är skönt och kan ju säljas som ett grönt kitt! 







Rolf Lidberg signatur 



Hittat en pippi som hjälper mig med servetterna!



Nu saknar jag bara den sista boken av Harry Potter på engelska i bocket!

Lilla pojken stämplad Bob ceramic 1975 Ali.
Katten har texten Haverö på sidan.
Gumman är ett äldre köp och henne har ni sett tidigare.
Jag söker en man till henne. Finns en på nätet men han är för dyr för mig.

Superman or Superwoman i like it and it’s mine!

Populära inlägg