Loppat i snörasket!


Mängder med snö idag!

Anna , Viggo och jag hamnade på ett äventyr!

I ett oväder utan dess like...



Vitt vitt vitt...

Vi hamnade på Magasinet loppiset och fyndade på rea.



















Äkta snygging!!!

Äkta iittala liten skål på fot perfekt till flingsaltet.



NiljsJohan / Kajsa







Älsk på denna!

Makramé

Jättevacker blåfärg.

Snygg ihop med min andra fina loppade vepa.





Jösses så sugen jag blir:)Mums!

Dansk skönhet!

Baksidan på lampan.

Diabildsapparat!

Retro plastunderlägg Design

Balo / baksidan av underlägget.

En pin med bra text!

Grymt snygg LP!

Även denna är snygg!

Mässing tavelvajer.

London/ Robin/ Rödhake poster i tunn papp!
Retro cool


Original förpackningar är ju underbara! 

Filurig gubbe i trä jättefint gjord. 

Örngott design Sven Fristedt.
Tror detta är Borås textil. Fin stuvbit att sy något fint av.

Cool design!

En vacker design skarf som jag känner igen men tyvärr så har någon klippt bort etiketten. Tråkigt! (Gör aldrig det folket klipp aldrig bort etiketter på vare sig på kläder eller dukar osv.) 

Den ger verkligen ett vårigt intryck. Jag tänkte använda den som hårskarf nu bär mitt hår vuxit ut igen.

Populära inlägg