Att andas prata och äta....

Jag mår verkligen dåligt men försöker att hålla ihop. Min astma är i jättedåligt stadium... syreupptaget är på under 50% och jag är nu cortison i sex dagar för att se om jag får det att vända.
Jobbigt att prata jobbigt att äta men pannkaka på en torsdag är ju helrätt och slinker ner hur anfådd jag än är.
Ett tips slinker in: jag har i lite bakpulver i min smet för då blir pannkakorna fluffiga och matiga.
Ringlar flytande honung över istället för pannkakssirap som är förödiskt!

Jag skrev detta imorse för att ta mig igenom dåliga beslut och bra beslut i mitt liv.
Men jag är stark och otroligt stolt över mig själv även om andra anser att jag kostar samhället pengar. Att jag är en bisch osv men tro mig Folket det finns en orsak det finns alltid orsaker... Om du får min kritik då förtjänar du den förnodligen också med mer därtill!

Populära inlägg