PAUSE

Jag har lämnat mina instagramkonton. Jag har lämnat Twitter...jag har lämnat BC och nu lämnar jag för ett tag min blogg! FB måste jag ha kvar för att kunna sälja allt jag äger och det gör ont att skriva det att jag har FB fy fan.
Jag mår för dåligt och behöver min energi till att läka...
Läka efter separationen och sälja mitt hem och försöka att inte hamnar på psyket. Jag har ingen tillit till människan längre!
Män hart visat mig sina sämsta sidor och jag har fått nog.

Just nu är jag inte din vän eller någons bekvämlighet jag är inte stabil nog att ens säga hej på gatan!
På en månad har mitt ex visat sig vara samma skrot och korn som innan. På en månad har jag öppnat mitt liv till en ny vän (jag försökte nollställa kortet i hjärnan men tyvärr.)...som sedan blev min ovän på en tiondel sekund för att han är man förmodligen.

På en månad har min släkt visa sig vara den mest upptagna av världar och tro mig jag kommer aldrig att be om hjälp aldrig mer....jag är en belastning innan jag ens frågat om hjälp känna på den ni...! Intressant as Hell!

På en månad har en vän eller fler vänner visat sitt rätta jag och på en månad har jag fått insikten till det klimatet vi lever i.
Jag har alltid haft rätt om FOLKET och jag kommer fortsätta att ha det tills motsatsen är bevisad.

Jag hoppas att jag har berikat några vilsam själar med min blogg i alla fall.
Jag fortsätter min ensam resa ett tag till....

OM jag kommer åter hit beror på hur snabbt jag orkar hämta igen mig.
Jag hoppas verkligen att jag orkar hålla huvudet över den sega vattenytan och ta mig igenom detta.
Jag är värld så otroligt mycket bättre än detta som har landat på mina axlar.

Jag har gjort gott nog och jag har fått nog nu räcker det nu säger jag NEJ!

// Med vänlig hälsning Petra Eriksson

Populära inlägg