Det ska komma ännu mer snö...,




Jag får stå ut med en skada på glasögonen ett år till. Min försäkring täckte inte skadan på glaset.
Varför inte då?
- För att min drulle var bortplockad i hemförsäkringen via Kommunals hemförsäkring vilket gått förbi mig helt i mitt liv som långtidssjukskriven.
Jag har verkligen inte pengar till nya glasögon. Mitt val just nu är att jag får acceptera skadan och hoppas att mitt ekonomiska liv samt hälsa vänder blad innan jag dör iaf.
Nu är jag nästan på botten, nästan... jag är där när mina sparpengar till mat och hyra samt medicin mm är slut då är jag riktigt på botten.
Kommer cellförändringarna visa att de har kommit tillbaka då vette fan om jag ens tänker le mer.
( Väntat fyra veckor nu.)





Haren har varit i farten.

Snöklädda träd och grenar bjuder naturen på och inte är det helt fel. Det är vackert!



Det yr friskt när det blåser...

Skatorna och några andra lekte i vinden trodde jag men någon hade matat dem med pasta och rödbetor. ”Det var fullbokat vid bordet”.

Populära inlägg