Wish och paketleverans!

Det snackas om att tullen ska slänga på en extra avgift från 1 mars 2018, 125kr oavsett paket sägs det. Vilket blir jädrigt dyra små paket om en vara kostar tio kronor tex.
Jag har saker jag behöver från Wish men törs jag köpa något mer?! Vill inte betala 125kr extra i frakt för en liten näsring.



Lappen på dörren till Posten  fungerar... var vänlig och lägg mina Wishpaket vid dörren! Idag låg det två stycken där och i går låg det ett. 
Jag spar tid och energi på detta viset. Det gör posten också. Win win!

Idag kom mina Sony Angels...

Så söta med sina små snoppar.

Växtlampor är dyrt men denna kostade mig ca 25kr. I butik kostar de 149kr och uppåt.

Perfekt växtljus helt rätt!

Perfekt är jättenöjd! Jag har bara blivit missnöjd en gång på Wish och det är ett par örängen som var asful live och förstora.
De gånger varorna inte kommit fram i tid har jag alltid fått mina pengar åter då jag betalar med Klarna appen.

Populära inlägg