Ren idioti!!!!


Ryggan är mig trogen på långa promisar...och när jag måste ha färdkost och vatten med mig.

"Såg jättebra ut genom bussfönstret idag"

Alltså jag känner mig som en svart mascaraprick som myndigheterna vill sudda bort och hoppas att den dyker upp utanför deras ramar om den återkommer.

Det är fan kränkande.., jag skulle vilja äga masssor av pengar bara för att ta mig ur denna jävla idiotin. Fixa ett eget jobb öppna eget och skita i detta helvetet och dyka in i ett annat helvete av skatter och ägandeskap.
Ni fattar att mitt möte gick helt åt helvete. Jag fattar ingenting. En läkare som sitter och säger att jag inte ska åka till min husläkare och att han ska ta över mig?! Vad fan? Jag fattar inte ett piss!
Hur mycket ilska ska jag bära på?
Hur mycket ångest och hur besviken ska jag behöva bli om och om igen.
Det blåste dessutom småspik idag minsann, min mascara rann... jag borde ha kärt mig att mascara är en onödig skitsak.


Gick 2 km från bussen till sjukhuset och sedan nästan 8 km hem. Det blev en mil gjord idag. Benhinnorna mina vill ha lite ro imorgon tror jag visst.

Dagens träningspass 12,19 km!!!

Populära inlägg