Bostar mig..inför imorgon!


Folk är sjuka till höger och vänster jag bostar mig för att bygga upp lite extra försvar. Imorgon ska jag besöka Affektiva avdelningen på sjukhuset. Psykiatri och jag går inte ihop... jag är så trött på att surra med folk som sitter med papper och penna och tror att de vet vad jag behöver. Less på att bli överkörd.. känner mig jämt överkörd i sjukvården. Det är svårt att sätta ner foten men jag försöker styra det jag kan. Att ha f-kassan emot sig är tuft. I mitt fall handlar de om att de anser att jag inte fixar praktik just nu. De vill att jag får samtalsstöd efter allt jag tampats med senaste åren och i min uppväxt med skola osv. Alla har vi olika skitsaker i en ryggsäck. Kan någon få mig på bättre tankar kan jag ju försöka tänker jag. 
Bara att inte fått svar på mina cellprover än efter koniseringen tär på mig. Det har gått nio veckor. 

Hur det kommer att gå för mig kl.10 imorgon vette katten...jag ska stå på mig. Hoppas få en vettig person att samtala med om läkaren tycker som f-kassan och bedömningsenheten.

Populära inlägg