Fifty shades of green...


Jag la ut denna på instagram och med den vill jag även här på min kära ibland så vulgära blogg slå ett slag för BDSM. 
Jag tycker att ni ska testa er fram om ni inte redan är inne på den bannan. Våra sinnen är fantastiska. Vi är otrolig i förmågor om vi ger oss hän... Det gäller att vara lyhörd och kunna känna tillit.
Jag har alltid varit intresserad av BDSM och finner inte det konstigt.
Jag förstår att " Fifty shades of grey " både böcker och filmer kommer att starta mycket spännande hemma hos folket.
Jag har inte läst böckerna och ännu inte sett filmen...kommer troligast se filmen och om möjligen läsa böckerna när jag känner för det.
Jag ville mest bara förmedla att detta kan vara något för den som minst anar det.

Sveper in mig i mossa...viktigt att vara rädd om sin kropp. Något som alla bör tänka på. Jag har länge varit stygg mot min kropp men börjar sakta att vara mer snäll mot den. Kramar mig själv oftare helt enkelt och säger snälla saker till mig själv.

Populära inlägg