Kikade på månen kl 02.30....


Gav mig på den här favoriten idag med broddar. Tio gånger ner och tio gånger upp. Gick som en dans på is.
Kyrkvaktmästaren trodde nog att jag var tokig.. osandad backe, men det skiter jag i. 
Det gäller att hälsa fint, vinka till backen och göra sig ett med backen. Sen är det bara att ha rätt lutning och styrka i benen och en bestämd attityd så att en inte ger vika för stora utsvägningar i den tänkta dansen. För varje upp och ner växer modet och flåset! 
Jag körde på rätt hårt idag eftersom jag vill mjuka upp mina muskler och träningsvärk. Sprang en hel del och lät kroppen få styra mer än hjärnan.

Jag bestämde mig redan i natt när jag kikade på månen att imorgon blir det lite "backträning"... kan vara bra att sätt lite mål när jag ändå inte kan sova.
Månen är den stora pricken:)

Populära inlägg