Ett pass fixat.. det var hur kul som helst!


Tänk vilken skön upptäckt jag gjort med dessa band. Jag kan göra ett helt gym hemma med dessa. Det är bara fantasin som sätter gränser. En uppvärmning först med cykla luft och benböj. Vifta armar och rulla höfter sen är det bara att köra.

Idag blev det en hel kroppsgenomgång biceps, triceps, bröst och skulderblad.Mage och ben.... 
20x5 reps på varje övning. Lär få grym träningsvärk imorgon.

Jag använder dörrar som hjälpmedel. Till sommaren ska jag använda mig av träd och annat i naturen för att vara ute så mycket som möjligt.

Senaste modet eller hur?

Ett tips vid benböj är dörrklossar från ikea som du kan ha inunder hälarna. Det ger dig en mjukare känsla i benböjen. Skonar svanken plus att du får ut mer av din träning.

Efter min träning avslutade jag med 15 minuter yoga. Sträcker ut musklerna och pulsen går ner i varv igen.

Fyller slutligen på med kvarg!

Populära inlägg