En powermorgon!


Rensat oroligheter... i hemmet för att sedan köra på.

Efter en natt med sömn så har jag laddat om mina batterier. 
Kört på ett hårt 60 minuters pass med gummiband, benböj, biceps och tricepis.

Lyft överkroppen och jobbat på balansen. Hålla kvar överkroppen i luften utan att hålla i mig. Går faktiskt över förväntan bra.


Tycker om att se min svankrygg bli fast och muskkelös.

Kört axlar också... viktigt att jobba på med alla muskelgrupper. Vill att kroppen får en jämn fördelning av styrka.


Jag kan lyfta tungt... jag kan lyfta tungt...
Att träna tungt och ha kontroll över din kropp innebär inte att du klara av ett tungt belastat jobb med stress och icke vänliga lyft. Jag vill på peka detta för er som tror att jag skulle klara vilket jobb som helst. Helheten är A och O och ni ska också veta att jag har aldrig kommit så här långt med min kropp och styrka om det inte vore för min egen vilja och styrka.
Ingen har sagt DU måste Petra!!! Jag har själv valt att försöka stärka mig och efter egen kunskap och tidigare erfarenheter kan jag komma tillbaka till en bit av mitt forna starka jag. Det är vad jag tror och vill. ( När motgångarna kommer får jag  möta den med respekt och sen ta nya tag.) 

Populära inlägg