Promis till Ikea...


Alltså 5kr st för rullgardiner!!!! Ikea kan!

En liten snabblunch en vegetarisk inbakad pizza som var väldigt god för en tia.

Har kikat på detta halsbandet ett tag nu och idag kostade det bara 20kr på rea. (Indiska) En natursten är inte fel att bära runt halsen. Snyggt nu till våren när det blir mer kjol och klänning.

Jag har gått i drink-tankar inför våren och sommaren. Frozen margaritas längtar jag efter. Idag köpte jag sex glas på Ikea. (19kr st) 
Margsritasglas


Något jag inte köpte men verkligen vill ha är Coco Chanel No 5 jag sniffar mig yr!!!! 
Men 800kr är inte bara för mig att hosta upp. Borde ha loppisförbud i mars också och ta mig råd!

En annan trevlig doft är Ikeas Sinnlig Spadoft de har rea nu 6kr ljuset finns i olika dofter. Passa på att bunkra, perfekt till badrummet.

Halsbandet åkte på direkt!

Populära inlägg