Känns knappt att jag inte loppat mig!

Märker knappt av att jag inte köpt något på loppis på länge. Förbudet går ut den 1mars.

Genom bilrutan idag en vy över nya Sundsvallsbron.

Köpte mig en rejäll bukett rosor för det förjänat jag. 21 stycken för att vara exakt.

Av mor fick jag denna skönheten idag. En liten kupa med fat. 

En liten hylla med en vacker spegel fick jag också. Hyllan var trasig men jag tog reda på spegeln som är antikt vacker. En Kaprifol är målad på den och texten "godmorgon".
Perfekt till mina smycken i sovrummet.
Snöbollslyktan fick jag också ... det var som en födelsedag banne mig. Nu är det en liten samling glas som får lysa på kvällarna.

Mor gör otroligt god vitsås till paltbrödet och steker fläsket perfekt jag njöt så jag vickade på tårna. Sambon och morsan höll sig till pasta för ingen av dem äter paltbröd. Mer till mig farsan och sonen:).

Populära inlägg