Jaha en ny dag gryr...


Klockan rang 07.00 bara att hoppa iform för en ny dag. Undrar vad den kan erbjuda idag?
Igår blev det både ris och ros. Orosmolnet växer och jag känner att det blir övermäktigt ibland. 
Men tårarna räcker inte till längre... 
Frågorna tar aldrig slut...
Mardrömmarna tar aldrig slut...


Att hitta balansen i ett töcken av nästan enbart elände och resultat åt fel håll tär på en människa. Att ständigt måsta veta att det inte ordnar sig till det bättre är kränkande. Alla utgår från sitt läge i livet mitt läge ser ut så här någonannans är än sämre och förhoppningsvis många andras så mycket bättre. Faktan är bevisad och orkar jag hålla mentalt och fysiskt med i svängen det är frågan? 
Vad har jag för val annat än följa alla mina orosmoln.
Inte ens blogga är ju fan kul längre..det är magert torrt och ofta trist.
Det finns ingen dialog mest monolog på min blogg. Jag är ju människan som gärna samtalar men blir tystad av samhällets idioti. 

Populära inlägg