Ville inte kliva upp....


Efter att ha insett att vi har nu nya grannar i våningen inunder som röker och röker och röker...så vill jag inte kliva upp. 
Om de röker och förpestar min miljö då ska jag köra rökelse och salvia så det bolmar i hela jävla Finsta. Trött på "rökare"! Det är 2014!

Snuffan har sina misstankar om flytt så hon gör sig redo. Sonen och hon drar första oktober.

Kan det vara skönt att ligga sådär tro?

Jag ställde mig på vågen efter frukostm jag har inte varit mig själv de senaste veckorna så jag har som glömt att ha koll på vikten. Men 97,4 är ju bra då har jag gått ner 1,5 kilo som jag gick upp i sommar. 
Nu siktar jag sakta på 96-95 kilo. Små steg i rätt riktning.

Men hörni mitt höger öra det är till salu det brusar och plingar konstant nu. Måste ringa läkaren på måndag om råd. Jag vill inte leva med detta ljudet, men jag misstänker att det är tinnitus som en biverkning av alla kristallöre anfall som jag har haft.
Livet är så jävla tufft i bland alltså,,,det tär att aldrig få vara den glada Petra jag vill vara.
Jag är en öskare,  jag söker lyckan!

Seriöst jag funderar på att boka en tid HIT! det ligger i samma hus som jag går på Arbetslivsresurs.

Populära inlägg