Fullt upp..,med att inreda sonens hem.


Sonen bjöd på en tidigt lunch på Ikea...;) Efter att vi besökt sjukhuset för hans handled som krånglar.

Äggröra och prinskorv är som gott....

Denna soffan ska han satsa på som första soffa billig och bra form.

Han tillfälliga rum fylls med möbler,,,hej vad det går.

Jag syr gardiner till sonens vardagsrum....

Jag syr en sänggavel med en enkel konstruktion. En kanal och drar igenom en tunn träribba.
Den ska hänga långt upp vid taket och hänga ner bakom sängen, perfekt som sänggavel.

Själv så unnade jag mig en medicinboll från Rusta 199kr för en 3 kilos klump. Perfekt till olika typer av träning.

Jag köpte ett väldigt snyggt vardagsrums bord till sonen idag HÄR finns den.
Sen så blir det detta köksbordet och stolarna till. HÄR
Matta till vardagsrummet HÄR redan köpt.
Kökslampa HÄR så fin;) Fast en större för 299kr till köket. Redan köpt.
Sängbord och tvebänk är också köpt på Ikea och går i samma ton som vardagsrumsbordet.
Nytt täcke och nya kuddar är inköpta från Jysk på deras rea.

Databordet var tillfälligt slut men han vet vad han vill ha.
Lite mer belysning och nya köksgardiner samt lite plock sen så är det ett färdigt hem.
Resten har han ju nerpackat och klart efter sin far som gick bort för snart två år sedan.
Han har till och med köpt sitsar i grått till kökstolarna och en snygg filt till soffan.
Kuddar och "höja mysfaktorn" med får komma sen då han ser hur kan vill ha det med färgerna.
Bästa att jag inte lägger mig i för mycket här. Tips och råd är bra men inte att dra och tycka för mycket.


Populära inlägg